Poštna ulica 1,
2000 Maribor
t: +386 (0)591 43576
e: hello@fudo.si

Odpiralni čas:
PON-ČET 08:00 – 24:00
PET-SOB 08:00 – 02:00
NEDELJA IN PRAZNIKI ZAPRTO

  /  Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovno razmerje med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja. Morebitne spremembe splošnih pogojev poslovanja bodo objavljene na spletni strani in začnejo veljati s trenutkom objave.

Postopek nakupa

Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o datumu prezema pošiljke.

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o podatkih v zvezi s prevzemom blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi za prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Naknadno podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Način plačila

Nakup preko spletna lahko enostavno opravite tudi s plačilnimi karticami Visa, Maestro ali MasterCard. Varen plačilni sistem zagotavlja Stripe.

Cene

Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Prevzem naročila

Ponudnik bo blago za prevzem pripravil v dogovorjenem roku.

V kolikor izdelkov ni na zalogi, je kupec o tem pravočasno obveščen, naročene izdelke pa ponudnik pripravi v roku do 15 delovnih dni. Ponudnik si pridržuje pravico do daljšega roka.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, z nedvoumno izjavo da odstopa od naročila/pogodbe (z imenom in datumom oddanega naročila), ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Informacijo o odstopu kupec sporoči na elektronski naslov.

Sporočilo je pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Kupljene izdelke je treba vrniti trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu kupoprodajne pogodbe, in sicer na mesto prevzema.. 

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če so izdelki uničeni, poškodovani, izgubljeni ali se je njihova količna zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ali se odločiti za vračilo kupnine.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Možnost odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga velja le za potrošnike (fizične osebe). 

Garancija

Posamezen izdelek deluje brezhibno le, če se kupec ravna v skladu s priloženimi navodili. V primeru, da izdelek ne deluje brezhibno, ponudnik jamči brezplačno odpravo pomankljivosti, ki so posledica napak materiala ali izdelave. V primeru, da popravilo ali zamenjava izdelka nista mogoča, ponudnik kupcu vrne kupnino.

Garancija ne velja v primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil in okvar v primeru višje sile. Garancije ni mogoče uveljavljati tudi v primeru, da so okvare nastale zaradi posegov nepooblaščenih oseb. Garancija prav tako ne velja v primeru, da artikel ni vzdrževan v skladu z navodili za uporabo in vzdrževanje. 

Posledice vsakodnevne rabe izdelka (praske, odrgnine itd.) niso predmet garancije.

Garancijska doba traja 2 leti in začne teči z dnem izročitve blaga. Pri uveljavljanju garancije je potrebno predložiti račun. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na izdelku. Popravila, ki se opravijo po izteku garancijske dobe, so plačljiva.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik je dolžan kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Za stvarno napako gre, kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in bi prodajalcu morala biti znana, kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, kadar se kupcu izroči artikel, ki se z vzorcem ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom in fotografijami le-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. 

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Splošnih pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna na spletni strani.

Kontakt

Za informacije se lahko obrnete na nas preko elektronskega naslova: hello@fudo.si